sâmbătă, 29 mai 2021

Banalitati si recomandari


 Asta si incerc sa fac, sa nu renunt si sa red intr-un nou inceput. Nu a fost o saptamana prea grozava. Am incercat pe cat am putut sa rezolv din probleme, treburi ale casei si mai ales multa odihna. Fireste ca am avut si ceva mici conflicte emotionale. M-am apucat si de sport, slabut dar merge, 5 exercitii din fiecaresi tot e ceva.
Sa vedem cand incep cu abdomenele, mereu am zis ca ma apuc de ele dar...de la a spuen pana la a si face...ehe e cale lunga. 
Mi-am luat iar niste carticele, deh, boala grea si cu cumparaturile astea de carte. Nu ma intrebati daca le-am si citit, am luat sa fie, cu asa reduceri nu te intalnesti mereu. 
Nu stiu ce m-a apucat sa cumpar carti de literatura, filosofie, jurnale, memorii, ih. 
 

 
 
Sper in weekend sa le si rasfoiesc. Cred ca trebuie sa fac ceva cu cartile astea, cumpar, cumpar dar de citit nu ai sa vezi, le rasfoiesc, citesc cateva pagini si gata, zac in teancuri pe acasa sau pe la munca.
 


Pinterest, ce sa fac si eu mai nou, m-au coplesit atatea fotografii, citate dar fac bine sufletului in anumite momente.
Soare sa fie si in suflet.
 
Pentru acest weekend va las cateva recomandari:
Am ales tema comunicare.
 




Un weekend minunat si cu mult spor. Productiv si cu soare in suflet.

Un comentariu:

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...