marți, 25 mai 2021

Conectare cu mine

 Se spune ca orice as face viata merge oricum inainte si chiar daca pare greu anumite etape trebuie sa le parcurg chiar si împotriva vointei mele. Imi doresc doar sa accept anumite etape care stau in firea omeneasca.


Lucrurile au mers mult prea departe, m-am indepartat de multe din vechiurile mele obiceiuri si asta nu a fost deloc bine.
Undeva pe un blog cineva a facut un fel de recapitulare al anului, eu daca as face nu as zambi si nu as fi prea multumita. Stiu doar ca planurile mele au fost facute zob, nu am putut face nimic, insa o raza de speranta s-a aratat exact cand am crezut ca totul parea pierdut.


Conectarea cu mine si cu toate visele mele niciodata nu trebuie sa inceteze, nicio secunda. In video-ul de mai jos se vorbeste de autoobservarea, sa ne intelegem pe noi ca persoana, mintea cum este organizata, atat cate e haotica lipisita de o directie totul in jur este haos. 
Invat sa nu ma mai critic, sa nu ma mai autosabotez, sa nu ma desconsider si sa merg cu multa incredere in mine. 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...