marți, 27 aprilie 2021

Just Monday

 Inainte de a-mi scrie toate gandurile mele legate de ziua de luni as vrea sa fac o trimitere catre un blog drag mie si despre o mica provocare ce are legatura si cu postarea mea:
 
Pentru aceasta provocare nu am ales google, nu am ales alt blog sau Facebook sau alta sursa virtuala ci dintr-o carte de Maxime si reflectii, (o carte sub editarea lui Aurel Petrescu) din insemnarile lui Camil Petrescu:

Numai inteligenta e autentica, prostia e sincera.
Inteligenta este un instrument de adaptare la mediu al instinctului de conservare.
 

 
A venit si luni. O noua saptamana dar nu orice banala saptamana! 
Multi incep pregatirile de Pasti sau de plecari sau nu fac nimic pur si simplu pentru ca nu au cum, desi poate vor.
Eu fac parte din categoria pregatiri de Pasti. 

Pentru ca e luni si de data asta nu sunt prea fericita ca e luni pentru ca a fost un weekend deosebit pentru mine care a trecut mult prea repede. Dar cum timpul nu ne asteapta sa ne gandim la momentul prezent. 
Vacanta de Pasti se apropie si nu doar asta, sambata e o zi speciala pentru mine ca si ziua de azi. Din pacate, nu cred ca voi pleca pe undeva, desi imi tot pun in cap chestia asta de ceva timp.
Habar nu am ce voi face cu plecarea la munte, momentan pas.

Acasa am multe de facut, sper sa le si fac, printre altele curatenie mai serioasa asa um se cuvine de sarbatori si macar o vizita la un muzeu cu copiii in acest weekend.
Fata de perioada anterioara sunt mult mai linistita, mai impacata cu mine si mai fericita. 
Nimic nu mai pare imposibil atunci cand Dumnezeu iti trimite la momentul potrivit exact ce ai nevoie sa ai.

Lunea pentru mine, uneori o zi mult asteptata, dar de data asta nu prea am asteptat-o prea entuziasmata. 
Zilele urmatoare intru si eu intr-o minivacanta in care sper din tot sufletul sa pun aplicare tot ce am invatat, inclusiv programul de gimnastica la care iar nu am mai participat din cauza orei prea matinale 6.35, sper doar de scris sa ma tin asa cum mi-am propus. Ce imi doresc si mai mult este sa fac si cercetare despre Camil Petrescu, sper sa ma si tin de chestia asta. 
Interesant este ca, fiica mea m-a intrebat chiar aseara cine a fost Camil Petrescu si am inceput sa povestesc, dar pana sa auda ea tot raspunsul m-am trezit cu alte doua intrebari cine a fost George Calinescu si Eminescu.
La Eminescu am fost cam dezamagita ca nu stia deja, in clasa a II-a trebuia deja sa stie, sigur si-a amintit, insa...totusi. 
La ce muzeu imi doresc sa ajung? De data asta vreau sa merg la unul unde nu am fost vreodata in viata mea, nici prin fata lui macar sa trec.
Ma bucur tare mult ca fotografiatul este tovaras de drum permanent. 
 

 

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru participare, draga Carmen! Este o surpriza tare placuta. Nu mai sunt surprinsa de ce invata copiii in scoli. Cred ca rolul tau va fi amplificat, ca nu prea stiu ce-si propune scoala sa-i invete, din pacate.
    Iti doresc sa te bucuri de mica vacanta, oriunde va veti plimba!❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant citatul din Camil Petrescu. Prostia e sinceră, dar sinceritatea nu e prostie, după cum nici autenticitatea nu e inteligență. Să te ferească Dumnezeu de un prost autentic! :))
    Cât despre muzee... Îți sugerez să mergeți la Muzeul de Geologie, aflat imediat lângă Muzeul Antipa, doar treceți strada. Este foarte interesant, iar copiilor le va plăcea cu siguranță.

    Sărbători luminate, cu liniște și bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (3)

 Ziua 3 Draga Eu, Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, ...