vineri, 23 aprilie 2021

Jurnalul unei femei simple (7/2021)

 

Astazi
23 Aprilie, 2021, orele diminetii

Vremea
Ploua, nu e foarte frig, insa cerul e inchis. Soarele a disparut.

Ma gandesc
Lupta asta zilnica cu problemele, gandurile si starile.

Sunt recunoscatoare
Ca am petrecut totusi si niste zile frumoase.

Din bucatarie
Miros de supa de pui, cafea si paine prajita.

Citesc
O carte despre obiceiuri si miniobiceiuri scrisa de Stephen Guise.

Ceea ce sper/astept
Sa fiu mai drastica cu programul de gimnastica si sa ma tin cum trebuie de el. Intentii pozitive si care sper sa-si duca la actiune.


Ce mai mesteresc
O modificare in bucatarie
 
Ascult
Chopin Springwaltz
 
In casa
Copiii sunt bine. Unul e la ora pe zoom, celalalt in vacanta face activitati distractive.
 

 
Vreau
Sa fiu mai bine cu sanatatea. Sa pun accent pe odihna mai mult.
 

 
Unul din lucrurile mele preferate
Sa stau sa citesc pe balcon cand este mai frumos afara.
 
Planuri
Sa ma reapuc de scris. Sa invat ce este afilierea. Sa fac un program de studiu al Bibliei. Am decis sa ma apuc de studiat anumite parti ale Bibliei. Sa fac un obicei din asta.
 

 
Starea de bine
Foarte greu m-am aliniat cu starea de bine. Stomacul si oboseala nu m-au lasat deloc sa ma bucur de ce viata imi poate oferi.
 
Fotografii

 

 

 
 
Noi achizitii:
 
 
Recomandari:
 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...