joi, 29 aprilie 2021

Provocarea gospodinei

 In timp ce ma uitam la un filmulet pe YouTube mi-a venit ideea acestei postari. Acum, ce sa scriu si eu, poate asa ma fac gospodina si mai fac si eu cate ceva la bucatarie. Adevarul este ca in ultima perioada m-a prins putin febra gatitului dar mai mult experimental. Am uitat multe retete sa le fac, chiar si mancare gatita fac foarte rar si e cazul sa fac ceva.
Sper sa nu ma tina faza asta doar ca e perioada minivacantei de Pasti, ci permanent.

Ei bine, am ales pentru aceasta prima postare o reteta de gogosi cum se face pe la Arad, cred... ce as putea sa zic, Doamna care ne prezinta reteta de gogosi imi place tare mult de ceva timp. Are ceva al ei, o carisma aparte, nu va plictisiti sa stiti ca la alte video-uri culinare. Eu ma bucur mult ca se incarca emisiunea pe youtube si o pot vizona, altfel nu aveam norocul sa vad si sa aud retete magice si de viata.


Reteta ca reteta, dar imi place mult cum prezinta cu multa viata si energie ceea ce face.

Provocarea mea de gospodina in acest weekend, sper sa ma si tin de promisiune, sa fac gogosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...