vineri, 19 februarie 2021

Printre suparari si bucurii

 Nu te teme, că Eu sunt cu tine, 
nu privi cu îngrijorare, că Eu sunt Dumnezeul tău. 
Eu îţi dau tărie şi te ocrotesc şi dreapta Mea cea tare te va sprijini. (Isaia 41:10)
 
 
 
      Fiecare dintre noi ne cautam in viata calea cea mai usoara catre fericire si iubire, dar de multe ori uitam ca nimeni in locul nostru poate nu doar cauta si gasi ci si lupta sa pastreze ceea ce a reusit sa aiba.

   Iubirea si fericirea sunt date doar oamenilor curati la suflet si buni. Nu oricine poate avea fericire si iubire curata daca sufletul sau e plin de ura si suparari. Dumnezeu ajuta, ofera dar trebuie sa si acceptam darurile sale. Nu oricine poate afla ce este cu adevarat bucuria momentului de imbratisa un copil, de avea un umar pe care sa-ti pui capul, de a fi acolo unde e poti duce lupta cu demonii trecutului si de a invinge vorbele grele de ocara din trecut.

      Sunt oameni care au impresia ca daca au oferit ceva cuiva, acesta e dator pe viata. Sunt oameni carora le place sa iti aminteasca ca au facut si muncit si trebuie sa te apleci la picioarele lor. Niciun om nu e Dumnezeu. Indiferent cat si cum este. Indiferent ce rol are. Nimeni de pe pamant nu are voie sa joace rolul lui Dumnezeu pentru ca intr-o zi chiar Dumnezeu il va face una cu pamantul.

       Nu credeam vreodata ca voi auzi cuvinte de oacara, jigniri si urlete de la acel om care parea a fi cel pe viata alaturi de mine in urma cu 21 de ani . Cel mai trist este ca nu inteleg aceasta lectie oferita de Dumnezeu.   Incerc sa inteleg care e rostul ei. Sigur, nu eu am o problema, ci el. Pacat de anii care au trecut si de toata energia irosita. 
        Poate lectia este sa o iau de la capat cu omul drag mie acum si adus de Dumnezeu in viata mea. Sunt multe intrebari ce nu le-am gasit inca un raspuns. Sper ca aceasta perioada trista pentru o lume intraga ce ne-a dat viata si programul peste cap sa se termina cu timpul.

       Viata merge oricum inainte. Anii oricum trec si multe din povestile incepute cu multi ani in urma se vor incheia curand. Viata ne incearca cu tot felul de capcane. 
Nimeni nu are dreptul sa imi judece trecutul si viata.

Un comentariu:

  1. da, lasa trecutul si oamenii toxici in urma, si pune inceput bun cu altcineva.Pe ceilalti nu-i putem schimba, si nu trebuie sa-i lasam sa ne afecteze, pe cat posibil, daca ne fac rau.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...