marți, 23 februarie 2021

Jurnalul ueni femei simple (2/2021)

 

Astazi
22.02.2021, orele pranzului
 
Vremea
Rece, ceata si fara prea mult soare. Temperaturi scazute.
 



Ma gandesc
La zilele cand oamenii erau cu bun simt. Parca virusul ucide si bunele maniere, respectul si rabdarea de a face anumite lucruri fara a deranja pe cei din jur.



 
Sunt recunoscatoare:
Pentru omul care este in viata mea acum cu tot ce are si imi ofera. Pentru copiii minunati pe care ii am. Recunoscatoae pntru momentele frumoase petrecute in familie. Recunoascatore pentru darurile minunate.
 
Sper
Sa fiu mai puternica cu ceea ce urmeaza sa vina. Sa reusesc sa duc la implinire saptamana aceasta. Hartii, semnaturi si fel de fel de chestii birocratice. Sa fiu prezenta in toate lucrurile si sa multumesc pentru toate lucrurile. Sa reusesc sa mai gasesc momente cu mine de a respira linistita, sa ma bucur de ceea ce am acum si de ceea ce voi avea cu ajutorul lui Dumnezeu.
 
 Un citat
 Preluat de la Irina dulcecasa
Căci Dumnezeu nu ne-a dat duhul temerii (al fricii), ci al puterii, al dragostei si al ințelepciunii.
(2 Timotei 1:7)
 
 Unul dintre lucrurile care mi-au placut:
Atmosfera de familie reusita. 

Planuri:
Sa ma apuc de o tura de decluttering. S-au adunat iar multe lucruri, iar pare totul inghesuit in casa. Trebuie sa fac o debarasare serioasa si in balcon, dar sa vina caldura.

Citesc/ma uit:
Lucian Blaga: Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
Va mai amintit aceasta poezie din liceu? Grea poezie dar frumoasa.
 
Ascult:

 
Planuri pentru aceasta saptamana:
Sa reusesc sa imi fac ordine in dulapuri. Curatenie in baie generala. Sa spal geamurile de la bucatarie. 

Abia astept sa:
Sa mergem la tara. Chiar imi este dor de viata de la tara, asa obositoare cum e ea. 
 
Fotografii personale:
 

 



 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...