luni, 15 februarie 2021

Jurnalul unei femei simple (1/2021)


Astazi 
15.02.2021, orele diminetii
 
Vremea
Cerul e senin. Chiar un inceput de saptamana linistit.



Ma gandesc
Ca am avut o saptamana incarcata cu prea multe capcane emotionale, dar din fericire s-au spart la final de weekend. 

Sunt recunoscatoare 
Pentru copiii mei, pentru familia mea, pentru o duminica minunata in familia completa. Sunt recunoscatoare pentru iubire, sanatate si intelegere. Recunoscatoare pentru ceea ce am început sa construiesc in sfarsit cu un om vertical si cu credinta in Dumnezeu.Dumnezeu ne este alaturi si ne va fi mereu, cat va exista iubire si incredere. 


As vrea
Sa fiu mai puternica, mai ambitioasa si mai implicata activ in ceea ce vreau sa fac in acest an.

Citesc
Momentan intentionez sa citesc una din cartile scrise de Taleb, autorul Lebedei negre. Sa mai lucrez cu mine si la firea mea. Sa ma ajute sa fiu mai puternica, mai hotarata, fara teama de nimeni doar de Dumnezeu.

Abia astept
Sa iesim toti din Bucuresti. La mare, la munte sau la tara. Abia astept sa ne bucuram de viata.

Ma intreb 
Cand va veni ziua sa ma rup definitiv de trecut si de oamenii urati din el.




Am invatat
Ca trebuie sa imi vad de viata asa cum trebuie. Sa nu mai imi fie frica de oameni. Sa imi creez viitorul fara sa mai amestec trecutul si oamenii din el. 

Ascult
O melodie care mi-a mers la suflet, cine are copii va intelege:


Planuri in eter:
Mici cumparaturi
Lista cu ce trebuie sa schimb in casa
Urgent curat in balcon (de desfiintat un dulap care fiind din pal e facut praf)
Putina curatenie in profunzime in casa.

Azi
Dupa un weekend foarte incarcat, plin de emotii, de iubire si bucurie sunt ok cu mine si cu sufletul meu.




Fotografii din arhiva personala:
 



6 comentarii:

  1. ma bucur ca esti impacata si fericita!te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa fac tot ce pot. M-am rugat mult pentru asta sa stii, insa inca mai sunt probleme cu fostul sot din pacate.
      Sanatate multa si voua!

      Ștergere
  2. Iti urez sa-ti indeplinesti tot ceea ce ti-ai propus si este cu adevarat necesar. Si mai adaug ceva. Din toate jocurile de citate la care am participat, am invatat sa nu ma mai gandesc in termenii de 'abia astept sa...' pentru ca daca nu ma bucur in momentul prezent, cum as putea sti ca ma voi bucura intr-un moment ce inca nu a a venit? Si recunosc sincer ca abordarea imi foloseste...!
    Numai bine si un final de saptamana cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc. Ai dreptate sa stii, trebuie sa traiesc momentul prezent, clipa si secunda de fata, indiferent ce ofera ea. Din pacate, ofera si lucruri bune si mai putin bune.
    Sa aveti grija de voie si multe bucurii va doresc.

    RăspundețiȘtergere

Progresele (6)

 Ziua 7 Draga Eu, te felicit pentru ziua de ieri. desi erai cam obosita si nu prea bine ai reusit sa iesi din casa si sa iti petreci cateva ...