vineri, 26 februarie 2021

Mangaierea sufletului

 Sunt momente in care simt nevoia sa imi golesc mintea de emotii negative, ganduri incarcate si care imi distrag atentia de la ceea ce am de facut peste zi si multe minute irosite cu lucruri inutile.Trebuie sa imi acord zilnic minute din zi in care sa-mi vars, sa ma eliberez mintea, sufletul si inima de negativism, pesimism si sa nu mai permit energiilor negative sa ma posede. 
In ultima perioada am simtit un val de energii negative din partea unor persoane din trecut, toxice si care te acapareaza cu modul lor de a privi lucrurile. Din pacate, ordine in viata nu se face doar prin vorbe ci si prin actiuni.
Ma straduiesc sa-mi schimb modul de viata si modul de a privi lucrurile din perspectiva spirituala. Transformarea si evolutia unui om incepe cu un pas foarte mic, pasi marunti. Nu poti peste noapte sa devii ceea ce nu ai fost niciodata. Trebuie sa simti devenirea si evolutia. Am incercat de atatea ori multe metode de a schimba viata, insa nu a mers. Fara a avea o familie unita si bine ancorata in respect si iubire parca nimic nu functioneaza.
Echilibrul emotional il simti cand toate sunt in armonie cu tine. Fiecare lucru asezat la locul lui si ordonat nu are cum sa impiedice fluxul de energii pozitive. 
Fiecare avem nevoie de momente de relaxare, de intelegere, comunicare, iubire, iertare si  rabdare. 

Meditatii si cugetari in liniste deplina ales in orice moment al zilei, poate chiar si al serii, diminetii sau noptii. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...