marți, 2 martie 2021

Dumnezeu este acolo unde spui ca nu mai este

 Credeam ca, atunci cand iti doresti ceva din suflet ti se si cuvine. 
Am uitat ca timpul vindeca ranile. 
Am uitat ca, timpul iti dovedeste cum si ce om ai langa tine. 
Am uitat ca Dumnezeu iti aduce si iti goneste oamenii din viata ta atunci cand acestia nu sunt potriviti.
Am uitat ca oamenii cer ceva in schimb la ce doresti de la ei.
 Am uitat ca egoismul e bine implantat in oameni. Ei nu iubesc. Au sufletul de gheata.
 

 
       Ma bucur ca mi-am revenit. Doua luni in care mi-am irosit timp si energie pentru nimic. Doua luni in care am invatat ca nimeni nu poate sa aduca ceva bun in viata ta. Doua luni in care un om mi-a aratat ca viata nu e asa roz cum pare si nu e desprinsa din povesti de iubire. Au fost 2 luni in care am invatat ce e pericolul pe strada si cum este sa fii cu un om care bea zilnic. Doua luni in care am vazut care este pretul pentru cateva momente de placere. Nu merita. Am pus punct. Doua luni in care am crezut intr-o poveste de iubire, dar de fapt era mila si compasiune. Dumnezeu mi-a aratat un om pentru care zambetul este de fapt ca o un cutit cu doua taisuri sau o moneda al carui revers e unul de gheata. 
Am uitat si am crezut ca Dumnezeu nu mai este acolo unde am zis ca nu mai este.
Ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a scos din acea atmosfera si mi-a aratat calea spre liniste. Imi lipseste mult fotografiatul. O sa-mi revin.
 


 
 
Ma bucur Doamne ca ai avut grija de mine. 
Te rog sa fii cu mine mereu si sa-mi arati calea cea buna spre lucrurile frumoase si utile. Fa-ma harnica, linistita si frumoasa la suflet mai departe. Sa nu mai aduci in viata mea oamenii urati la suflet. Sa ma tii sanatoasa si cu multa putere de munca.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...