luni, 17 august 2020

Luni

 Imi amintesc vremurile cand scriam zilnic si aveam candva si un jurnal in care scriam tot felul de nimicuri. De ceva ani nu mai am acest obicei. Ma revars pe blog si cam atat. Dar culmea este ca in perioada in care am fost izolati nu am scris atat cat m-as fi asteptat, ma gandeam ca va fi o explozie din partea mea, de unde, o postare acolo doua si cam atat.

Ieri chiar a fost o duminica magica, atat pentru copii dar si pentru mine, chiar daca dimineata crampele de la stomac m-au deranjat. Am facut o mica iesire si dupa cum e normal orice iesire cheltuie si banuti. Insa am bucurat sufletele de copiii cu jucarele, sucuri si ceva pentru mine. Am gasit post it-uri sub forma de sageata cu diferite culori. Ce nu am gasit spre dezamagirea mea cutii din acelea pentru organizare maruntisuri din dulapuri sertare.

Dupa ce am vizionat cateva filmulete despre organizarea spatiului si agendei am zis ca e timpul sa mai misc ceva in casa.  


Cati dintre voi nu se gandesc in ziua de luni la weekend?

Am si nu am o problema cu asta. 

sursa foto hello-weekend

Am reusit sa fac mai multa treaba in weekend in comparatie cu cat fac in timpul saptamanii. E interesant cum incet incet imi revine si entuziasmul de alta data. Imi este dor sa citesc carti. Incerc sa nu mai stau atat pe telefon. Am reusit vineri sa fac si fotografii la cateva case interesante. Pe facebook exista un grup unde postam pasionati de arhitectura fotografii cu tot felul de case si ornamentatii din toate zonele tarii. Interesant este ca multi sunt si implicati in domeniul arhitecturii. 

Mi-am propus sa incep recapitularea la limba rusa usor usor, sigur imi voi reaminti tot ce am invatat in cei 7 ani de rusa la scoala. Din pacate nu imi amintesc cum o chema pe doamna care ne-a predat limba rusa in scoala generala, ce-mi amintesc este ca era in varsta si limba rusa pentru ea era un fel mandrie si pasiune insuflata din diversele calatorii pe care le-a facut, atunci a fost prima oara cand am vazut cum arata o carte postala. Am inceput sa colectionez la scurt timp. Le am si acum. Sunt interesante. 

Sigur de trecut ma leaga multe amintiri frumoase dar simple. 

Cel mai frumos moment al zilei de ieri a fost maimutareala cu copiii, joaca cu figurine si imbratisari. E minunat sa gasesti aceste momente ca fiind speciale.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...