duminică, 16 august 2020

Duminica magica

 Incep duminica foarte devreme cu lucruri banale simple si care imi dau chef de viata.


Mi-as dori sa incep altfel dimineata. Cu cafea si cu o carte in mana. Am prins obiceiul cum ma trezesc sa dau scroll pe facebook. Un obicei fara valoare.

Imi impun zilnic sa schimb acest obicei dar... fara rezultat.

E adevarat ca nici nu am facut mari eforturi in acest sens, m-am delasat complet. E clar ca am nevoie iar de asa zisul impins la spate prin tot felul de filmulete sau postari, carti motivationale si tot felul de interviuri.

Clar am nevoi de un orar/program pentru fiecare zi pentru c anu mai reusesc s ama tin de multe chestii pe care le faceam inainte fara a fi nevoie sa le scriu, le faceam pur si simplu dar nu zilnic. M-am centrat mult pe alte lucruri car au adus ele ceva nou in viata mea dar fara celelalte ma simt pur si simplu incompleta. Prea multe lucruri in viata mea au aparut si m-au cam dat peste cap, au creat un haos in capul meu si ma pierd in nimicuri fara valoare. 

Clar trebuie sa ma mobilizez cumva, curand incep copiii si scoala on line si ce ams a fac atunci? mai ales ca nu voi sta acasa cu ei. 

Organizare, vointa, provocare si multa inspiratie.

sursa foto pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...