sâmbătă, 15 august 2020

Just weekend

 E prima oara când scriu de pe telefon. Nu știu ce va ieși. Cu greu ajung la laptop sau calculator sa postez. Nu găsesc funcțiile de inserat link și imagini aha trebuia sa rotesc ecranul.

În weekend de obicei ma trezesc târziu dar ma așteaptă o gramada de treabă. Observ cum mobilizarea de peste săptămâna nu da roade. Asa ca smotru il fac sâmbăta în loc sa ieșim în oraș parc sau altceva. 

Caldura nu m-a lăsat deloc sa fiu în forma și nici stomacul nu m-a lăsat în pace deloc. Casa ajunge în weekend sa fie un dezastru. Cu greu reușesc să fac cât de cât ordine și curățenie. Am început să ii misc la treabă și pe copiii cate un pic.



Imi doresc mult sa ies din starile astea generate de canicula, par lipsita de vlagă. O ieșire la munte incerc cumva sa fac dar încă aștept voucherele de vacanță. 

Ma gândeam sa investesc intr-un curs de organizare, poate asa voi reuși să dau de cap ordinii in casă. Principiile de la flylady nu am reușit sa ma țin de ele sa le aplic pe toate.

Am înghesuit spațiul în casă și parca nu reușesc să mă organizez de niciun fel. 

Am agende vechi. Pe Facebook ieri tipa de la simplu e mai bun a postat o agenda și mai ales o idee cum sa ți faci singura template ul cu planificarea zilnica. E mișto ideea atâta timp cât nu devii frustrata ca nu ai bifat tot ce si trecut pe agendă. Sau nu devine o corvoada. E aici o psihologie ascunsă. 

Incerc un experiment sa vedem ce iese. De data asta altfel nu ca anul trecut. Bullet jurnal nu a mers. 

Hai sa încerc altceva. Poate de data asta imi iese.

Azi e sărbătoare mare: Adormirea Maicii Domnului. Am aprins o lumânare. Măcar atât. 

Sănătate și pace în suflet sa avem. Doamne ajuta.

Amin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...