vineri, 14 august 2020

Un altfel de jurnal


 

Imi amintesc de vremurile cand scriam zilnic pe blog. Nu stiu de ce am pierdut acest obicei intre timp. Rupturile si esecurile prin care am trecut si in acest an si anii anteriori de obicei ma faceau sa scriu foarte mult pe blog. De data asta s-a intamplat invers la ultima mea ruptura/pierderea unei prietenii m-a facut sa nu mai scriu. Nu am inteles de ce. Mai ales ca, de multe ori scrisul pentru mine era ca aerul si nu e in regula cu mine cand renunt la una din micile placeri ce le am. Stiu ca nu am eu un talent literar desavarsit si un acord gramatical extraordinar, o mai dau si in bara, de multe ori fara sa imi dau seama nu pentru ca nu as cunoaste anumite norme.

Mi-am propus sa reiau scrisul pe blog si incerc sa ma tin. Am vazut ca imi schimba starea de spirit si ma face sa am acea stare de optimism de neinteles pentru mine. Imi doresc cel mai mult sa fiu sanatoasa, sanatatea nu prea m-a lasat in pace de multa vreme/cativa ani incoace. Vechile crize de fiere mai revin uneori, mai ales vara se accentueaza. Anemia feripriva am reusit sa o tin sub control de 2 ani. Deci, se poate.

Se apropie o perioada foarte incarcata emotional si nu doar. Copiii vor incepe scoala, vorba vine incep scoala. Eu am optat pentru scoala on line. Chiar daca pare bataie de cap, macar ii stiu in siguranta cat de cat.

Ce imi doresc foarte mult este sa imi recapat entuziasmul si energia pentru invatat si studiat cu copiii impreuna. Sper.

Voi vedea ce e de facut. Canicula ma doboara dar nu atat cat ma doboara vestile astea cu cresteri taieri, ba iti creste salariul ba nu iti creste. Habar nu am ce se inatmpla cu oamenii astia care fac legile. Uneori am senzatia ca suntem intr-un carusel sau niste papusi de alea de la teatru, marionete. Of, nu e ok deloc ce se intampla in prezent, in sistem, in lumea nostra. 

Imi doresc foarte mult ca epidemia sa fie stopata sa ne putem relua viata cum trebuie. E adevarat ca si poluarea atmosferei va reveni ea la parametrii negativi. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...