vineri, 28 august 2020

Jurnalul unei femei simple (14/2020)


Astazi:
28 august, orele pranzului
 
Sunt recunoascatoare:
Pentru ca acces la tehnologie, ca pot privi cerul zilnic, ca pot face fotografii si ca respir.
 
Ma gandesc:
Cum sa citesc si carti. Parca nu mai am starea necesara sa citesc cartile pe nerasuflate.
 
Sper:
Ca noul an scolar care urmeaza sa fie cat de cat accesibil, usor si sa nu ne afecteze prea mult.
 
Citesc:
Articole din ziarele online. 

 Din bucatarie:
Miros de posrtocala si cafrea.
 
Ce mai mesteresc:
Ordine mai multa prin casa, organizare si amenajare birouri pentru viitorul an scolar.
 
In casa:
Ordine, curatenie si liniste.
 
Vreau:
Sa fiu sanatoasa! Sa trec cu bine aceasta perioada critica! 
Sa citesc mai mult!
 



 

Azi:
Incerc sa pun la punct un mic program de studiu individual de motivatie.

Am invatat:
Ca nimic nu e intamplator. Masura de protectie iti salveaza viata.
 
 
Saptamana ce se incheie:
A fost mult mai bine. Este vineri, inceput de weekend. A fost saptamana mult mai buna fata de ce saptamana trecuta. Zilele au fost mai blande cu mine, starea psihica a fost mult mai buna, fizic mult mai bine chiar daca a fost caldura. Am reusit sa ies zilnic din casa. Am reusit sa parcurg peste 3000 de pasi zilnic, ma bucur ca am reusit sa trec cu bine perioada caniculara care încă nu s-a terminat.
 
 
 
Un citat:
"Cum ne traim zilele, asa ne traim si viata" - Annie Dillard  

Imi place:
Atunci cand ceva complicat se simplifica.

Fotografii:



2 comentarii:

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...