luni, 31 august 2020

Just Monday

 În sfârșit am început o noua săptămâna si e doar luni. Eu ador ziua de luni. După un weekend încărcat, la treabă de azi.




 

Ce am reușit să fac: planificarea lunii septembrie  pe un caiet normal. Din pacate, am ales prost carioca se vede pe versoul filei, of. Incerc sa procur o agenda mai serioasa care sa nu se imprime culoarea cariocii si pe verso.
Ce a fost de valoare în weekend: un webinar gratuit super despre plângere bullet journal si nu doar.
O idee super pe care o voi face și eu azi când am mintea mai liberă:
20 for 20
Incerc sa gasesc busola catre traiectoria corecta.

 

Inspiratia scrisului se duce la un moment dat, daca nu scrii pana la final ce ai de scris, ideile parca fug asa cum au si venit. Mi-am propus in aceasta saptamana sa ma tin de citit mai departe si chiar sa termin cartea lui 
Mihail Sebastian De doua mii de ani.
Asa am aflat ca Nae Ionesc este in spatele personajului Blidaru, profesorul de economie istorie sau asa ceva. Ceea ce nu am facut inca referitor le lectura acestei carti este copierea acelor pasaje si idei care m-au dat pe spate, sa zic asa.
Mi-am propus un program de lectura zilnic de la care nu ma voi abate.
 Maine platforma comunitatii 5am https://5amclub.ro/user/login se activeaza. 
 
 
Nu mai stiu cu care cont am activat in acest an. Unul era dezactivat si am facut un altul cu care am intrat. Cert este ca voi fi prezenta pentru ca mi-a prins bine disciplina 5 am chiar daca acolo am cunoscut oameni mai mult sau mai putin asemeni mie. 

Ieri, dupa cum scriam mai sus am participat la un webinar, din pacate cu intreruperi de la internet. Sa va trimit link catre site-ul respectiv:

E despre organizare.
 
Tot de pe acest site va recomand un super articol:


Draga Madalina esti super. Multumesc mult. 
Mai intai multumesc celor de la 5am fara ei nu as fi stiut de existenta acestor resurse minunate.
 
Be you
Smile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...