sâmbătă, 20 iunie 2020

Jurnalul unei femei simple (12/2020)

Astazi
Sambata, orele diminetii.

Afara
Cerul are culoare, nori amestecati, fara pericol de ploaie momentan.

Ma gandesc
Mi-am facut cafea, azi am avut timp sa ma ocup si de scris, citit si ordonat carti. Timpul trece prea repede, nu apuc sa fac tot ce imi propun in ziua respectiva.

Recunoscatoare
Pentru puterea data de la Dumnezeu de duce in spate toate.

Din bucatarie
Miros de paine prajita, nutella, pateu si ciocolata. Cafea si biscuiti.

Ceea ce sper
Saptamana urmatoare sper sa reusesc sa duc la final ce am inceput in aceasta saptamana.
Imi doresc sa citesc mai mult.

... de pe bloguri:
un-detaliu - Blog Marea Vietii

Citesc
Articole de pe academiaedu.ro.
Carti pregatite pentru citit. 

Recomand:
biblios.ro 

Ascult:
Un mare critic. Ma intreb de ce am neglijat eu in anii acestia genul acesta de convorbiri si am dedicat timp bazaconiilor.
Romania literara are o rubrica 





Planific
Multe lucruri amanate
Vreau sa gasesc o solutie de a zugravi cumva, cam greu.

Iesiri scurte



Fotografii personale:
Casa are un nume si poveste: Mita bicilista...




Unicate
 fotografii vechi postate de catre Arhivele Nationale ale Romaniei pe facebook
Arhivele.Nationale.ale.Romaniei/photos

Sursa: Arhivele Naţionale ale României, SANIC, Colecţia Documente Fotografice, Albumul 202, creat de Ion Rosetti Bălănescu, fotografia nr. 96 (colorizată)


2 comentarii:

  1. In primul rand multumesc pentru linkuri.
    In al doilea rand iti doresc sa realizezi tot ceea ce iti propui, in ordinea: esentiale si... restul! :)
    Am inceput sa rasfoiesc: "Deep Nutrition" Catherine Shanahan. Nu ii gasesc acum linkul de pfd, dar daca incerci, poate o gasesti. Eu mi-am tiparit-o. Cred ca schimba ideile principale despre... orice mancam! Iar bazaconiile cred ca exista pentru a putea ajunge la comparatii!
    Un weekend minunat sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.
    Cam asa. Mancarea asta... de toate zilele...
    Aveti grija de voi!
    Weeken linistit cu soare in suflet.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...