duminică, 28 iunie 2020

Curiozitate si provocare

Cred ca fiecare dintre noi avem mai mult sau mai putin haos in cap. Nu reusim in anumite momente sa deslusim haosul informational care s-a creat de cateva luni pe toate canalele media. Oricat am incerca sa intelegem si sa ne pliem pe toate regulile impuse de epidemia asta, tot nu reusim in totalitate sa acceptam si sa ne resemnam cu realitatea, mai ales miscarea urbana.
Oricat am vrea si nu am vrea trebuie sa acceptam ideea ca am devenit toti foarte dependenti de ecrane si citit, de filme si emisiuni, de socializare virtuala si nopti nedormite.

Bloggeri au ales doua cai: una cea a renuntarii sau a revolutiei personale prin postari total diferite.  Lumea dezvoltarii personale a suferit si ea transformari, unele chiar ridicole, altele au esuat. Gasesti o serie de informatii, unele chiar bune. Eu m-am detasat aproapre total. Am gasit raspunsul la intrebarea mea. Raspunsurile le gasesti chiar inlauntrul sufletului tau dar cu ajutorul lui Dumnezeu.
Lumea fotografiei a luat avant. Asta m-a bucurat enorm. 

Curiozitatea mea catre istorie sociala si literatura a capatat contur. M-am regasit foarte mult in aceasta perioada, am reusit sa imi regasesc identitatea pierduta acum 24 de ani.  Este foarte important sa va respectati identitatea, lucrurile care va definesc.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...