vineri, 5 iunie 2020

Jurnalul unei femei simple (11/2020)


Pentru astazi
5 iunie, orele amiezii

Afara
E cald, soare, vreme buna de fotografiat

Ma gandesc
Cum singura m-am prins ca in cartea Cellei Serghi panza de paianjen. Cum am tesut inconstient o capcana in care singura am cazut si din care nu mai reusesc sa ies.

Sunt recunoscatoare
Ca pot avea momentele mele de liniste si reculegere, meditatie si relaxare.

Planific
Sa scriu primul capitol al cartii mele.
Cum viata o ia pe carari ciudate si pustii. Acel Camino despre care nu am vrut sa aud si sa citesc. E Camino al meu, singuratic. Lucrez la asta de ceva timp.
Sa continui curatenia in casa si sa mai aranjez capitolul caiete carti de scoala.
Sa imi reiau obiceiul diminetii de a citi/ studia o carte zilnic. Cea mai buna a fost cea cu Zen (ce amintiri frumoase ma leaga de aceasta carte). Sper sa gasesc una asemanatoare sa pot studia zilnic o pagina doua.
Sa reiau si obiceiul 5am, sper sa reusesc, nu prea mai reusesc sa ma trezesc mai devreme de 7,30.
Sa refac agenda jurnal bullet inceputa in februarie.
Sa curat coltul de perete de la bucatarie.
Sa fac curatenie generala pe balcon si sa amenajez coltul de lectura, tot vine vara.
Sa reiau anumite activitati pe care le-am abandonat acum aproape o luna.

Din bucatarie
Peste, cafea si salata de castraveti.

Citesc:
Un articol tare interesant gasit pe platforma Academia.edu
A intelege si a interpreta scris de Domnul Prof. Dumitru Tucan din Timisoara

Ceea ce sper
Sa ajung la muzeu zilele ce urmeaza.

Cel mai minunat lucru
Ca pot bea cafea, scrie si citi.

Din sfera 5 a.m

Citat:
Nu lasa pe maine ce poti face chiar acum.

Ascult:


Fotografii:
Imi doresc sa ies la fotografiat pentru ca deja apusurile astea au inceput sa ma plictiseasca.


Legat de fotografiat:
Cei de la Sony au lansat un concurs: O fotografie cu animalutul de companie. Fireste si o fotografie sugestiva preluata de la ei.
competitions/alpha-universe-pet-portrait-competition-

Atentie fotografia nu imi apartine:

2 comentarii:

  1. nu e prea cald in balcon?la mine vara nu se putea sta acolo.Spor in tot ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Irinuca este foarte cald dar dupa ora 19,30 se mai racoreste putin, problema nu e caldura ci tantarii
    Cele bune si multa sanatate.
    Doamne ajuta sa trecem cu bine fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...