duminică, 31 mai 2020

Jurnalul unei femei simple (10/2020)



Pentru astazi:
sambata, orele amiezii

Afara:
Dupa o ploaie marunta a iesit soarele, ce-i drept la finalul zilei. Cativa nori inca mai se vad pe cer, sa speram ca va fi si un apus pe masura.

Ma gandesc:
La cum sa planific o iesire din Bucuresti in aceasta vara. Inca nu am decis ce si cum. Astept sa vedem cum evolueaza cu starea de alerta. Virsul acesta mi-a dat total viata peste cap, m-am dezorientat total.

Sunt recunoascatoare:
Lui Dumnezeu ca are grija de mine si de sufletul meu. Ca pot zambi zilnic si pot respira. Pentru momentele de liniste si relaxare pe care le am cand si cand.


Planific:
Nu prea imi vine sa mai planific dar am inceput totusi sa o fac si mai ales sa si actionez. Astept modificari importante in casa sa fac curand.



Recomandari din sfera oraganizarii:


Ceva si mai detaliat despre organizarea anumitor lucruri din casa, mai ales ideea cu caietele scolarilor vedeti pe un site destul de stufos in ale organizarii si planificarii:

Din bucatarie:
Miros de supa de gaina cu galusti

Ceea ce sper:
Sa terminam cu bine anul scolar.

Promovez:
Pagina/canal de youtube a unui pusti grozav care promite multe in domeniul antreprenoriatului, insa el nu banuieste asta acum.



Cel mai minunat lucru:
Ca pot duce la implinire visele din copilarie.

Din sfera 5am:
Unul dintre cele mai bune interviuri din cadrul acestei comunitati de dezvoltare/transformare personala! Super intrebarile:

Un citat propriu:
Cand ai iubire reala simti ca esti invincibil in fata oricarei epidemii.... de care ar fi ea.





Fotografii:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...