sâmbătă, 23 mai 2020

Jurnalul unei femei simple (9/2020)





Pentru azi
23 mai, sambata, orele diminetii

Afara
cerul e acoperit, soarele sta ascuns dar este acolo prezent si el tiptil

Ma gandesc
Cum au trecut ultimile zile din viata mea pline cu momente deosebite si pline de bucurii marunte dar foarte importante. Viata mi-a aratat ca dupa furtuna iese de fiecare data soarele. Multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce a fost si este acum in viata mea cu toate.



Sunt recunoscatoare pentru
Multe lucruri, mai ales pentru ca privesc zilnic cerul, fac fotografii, oamenii deosebiti din viata mea si faptul ca pot scrie.Ca am putut merge la la job fara restrictii, ca am putut privi cu drag locurile mele preferate, inca nu am ajuns la muzeul meu de suflet si nici la cel care intr-o sambata mi-a alinat tristetea din suflet.



Ma gandesc
cum sa gasesc solutii pentru oboseala asta ciudata care o resimt dupa fiecare zi, cum sa ajung sa fiu mai activa, mai energica, mai plina de actiune, mai plina de viata.

Din bucatarie
Miros de cafea, fructe si iaurt.

Ascult


Urmaresc:

Ceea ce astept/sper
Sa fim sanatosi, sa imi duc mai departe visele, planurile si sper sa ies din Bucuresti pana la finalul anului.

Un citat:
,,Nu plati rautatea cu rautate si nu strica casa altuia daca tie ti-a fost stricata,,.
, ... spune adios cu zambetul pe buze, chiar daca inima ti-a fost franta, undeva in lumea asta va veni un suflet drag sa aline si sa bucure inima trista.


Ce planific
O noua saptamana plina de activitati si mici realizari personale.â

Cel mai minunat lucru
Ca scriu.


Citesc:
In ultima perioada din cauza trairii unor emotii mai puternice nu am mai reusit sa citesc nimic. Imi e greu sa ma decid ce sa citesc. Cum episodul si perioada de studiu pentru dezvoltarea si transformarea personala s-a terminat va trebui sa imi reiau anumite lecturi. Va fi cam greu sa schimb putin domeniul de studiu. Stiudiul de fapt s-a incheiat. M-am decis sa incep sa citesc literatura de loisir. Am multe carti pe care mi-as fi dorit la un moment dat sa le citesc si nu le-am citit din motive diverse.

Fotografii

Putine, asta din cauza unei defectiuni tehnice la telefonul cu care faceam fotografii mai bunicele. 
Acestea sunt facute cu un telefon cu o camera foarte slaba, temporar merge si asa.







Slabe fotografii, dar asta e.




Un comentariu:

  1. Si eu am avut momente de epuizare. Incearca sa te pui la somn mai devreme. Sa bei inainte de culcare un ceai de musetel/tei, sa te hidratezi bine pe tot parcursul zilei si sa consumi legume si fructe crude.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...