duminică, 19 aprilie 2020

Timp pentru citirea psalmilor

Adesea m-am gandit sa ma opresc din ce fac si sa-mi gasesc un timp pentru citirea psalmilor. Stiu ca, poate pare o chestie ciudata, insa am citit anul trecut cred ca intr-un articol sau asa ceva despre puterea psalmilor. Ar reprezenta cele mai puternice rugaciuni din Biblie. Acumce sa zic, o fi sau nu am inceput sa cercetez despre aceste cantari a lui David sa vedem ce si cum.
Fireste ca cel mai la idemana site este a lui Irina de la Dulce Casa. Am deschis blogul ei si am cautat la etichete si iata ce am gasit:
postari despre psaltire

Dintre aceste postari cea mai utila:
/psalmii-la-diferite-trebuinte.

In aceasta postare avem exact trimiteri spre psalmii care trebuie cititi in anumite imprejurari.
Din aceasta lista eu azi am ales Psalmul 144 si 145 pentru liniste si pace, sanatate si alinare.



HRISTOS A INVIAT!

3 comentarii:

  1. Carmen, sa fii sanatoasa si puternica! :) Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat!
    Sunt atatea idei incifrate in Cartea Cartilor!
    Cred ca merita adancite, descoperite, revelate!
    Sarbatoarea Pascala sa-ti fie cu bucurie, Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...