sâmbătă, 18 aprilie 2020

Jurnalul unei femei simple (7/2020)



Pentru astazi
Sambata, 18 aprilie 2020, orele diminetii

Afara
Soare slab. Racoare, temperaturi 18 grade spre 20 se estimeaza.

Ma gandesc:
Maine e o sarbatoare mare, Invierea Domnului in Romania. Perioada cand se deschid ceruruile si ne putem ruga cu tot sufletul.



Sunt recunoscatoare:
Pentru ca pot scrie din nou.

Din bucatarie:
Clatite, cafea si iaurt.

Ce mai mesteresc:
Sa organizez un colt destinat sarbatorii de Inviere. Acelasi folosit mereu.

Citesc:
Nu citesc nimic.



Ascult:
O melodie care ma leaga mai mult de trecut. Un trecut care i-am pus punct in ziua cand am aflat ca totul a fost o farsa.




Ceea ce astept (sper/imi doresc):
Dumnezeu sa ne ajute sa trecem de epidemie, o minune sa se intample si sa fie nimicit virusul ucigator. Ajuta-ne Doamne sa fim aparati si ocrotiti. Fa o minune si fa sa dispara aceasta epidemie. Amin.



Un citat:
Camil Petrescu scria undeva, candva un mare adevar cu care eu rezonez, nu intamplator imi place acest autor unde am gasit lucruri autentice, reale si mai ales crede despre iubire ceea ce si eu la fel. Vreau totul sau nimic, iar acea persoana care iti spune de ce vrei tu totul, sa stii ca nu este jumatatea ta ci doar un calator in drumul tau pe care trebuie sa-l saluti si sa-l lasi sa-si continue drumul.

''O iubire care nu e eterna nu e nimic. Iubirea este totul sau nu este nimic,,

Ce planific?
Sa scriu cat pot si cum apuc.



Cel mai minunat lucru
Undeva in lumea stiu ca este un suflet curat care ma poate iubi si accepta asa cum sunt si cu ce am eu/duc in spate. Il simt aproape desi e foarte departe de mine.



Fotografii

Nu am facut.
Din pacate izolarea nu ma lasa sa fac. Doar apusuri fotografiez daca sunt deosebite. Cerul, stelele si luna sunt acum partasi la rugaciunile mele, gandurile mele si tristetile...dar cineva zilnic imi spune Zambeste.
Oricat de grea e viata si oricat de imposibila pare zilnic zambesc... chiar si cand sufletul imi plange ca nu e nimeni langa mine.



surse foto:
arhiva personala

4 comentarii:

  1. Sarbatoarea Pascala sa-ti aduca mai multa liniste in interiorul tau!

    Cu atat mai mult cu cat "se deschid cerurile si ne putem ruga cu tot sufletul."
    Numai bine sa fie la tine!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc
      Sarbatoare cu lumina si pace in suflet.
      E timpul pentru multa rugaciune din suflet si pentru suflet.
      Sa fim bine si sa avem rabdare.
      Cele bune si voua!

      Ștergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...