luni, 20 aprilie 2020

Cafeaua de luni





Incep saptamana cu zambetul pe buze si ma straduiesc sa fiu cat mai optimista. Cafea, scris si citit. Asa imi plac zilele sa fie.
Traiesc momentul prezent si nu ma gandesc ce va fi peste o luna. Acum aici eu prezenta cu mine cu casa cu copiii si socializarea cu oameni dragi mie.
Mi-am dorit foarte mult sa pot scrie mai mult dar nu am cum acasa cu copiii. E mai greu, am nevoie de liniste totala sa scriu, am gandurile prea incurcate si nu am cum sa fiu cu atentia in toate directiile.
Nu m-am agitat cu webinarii de scris sau altceva, ma gandesc doar la sufletul sa fie linistit fara ancore de motivatie si sustinere prea mare. Invat sa traiesc fara ancore pentru ca dor, platesti un pret pentru ele la un moment dat. Orice costa in lumea asta.




Cand nu mai stai blocat cu orele pe Facebook, whatsapp si messneger descoperi fotografii si postari noi. Pentru ca nu am participat la evenimentul cu cronicarii digitali, aia e, voi posta aici trimiteri catre cei care au participat

confesiunile-unui-cronicar-digital-cum-a-fost-la-heritage-instameet-editia-cu-numarul-4/
Fotografiile sunt foarte reusite
La continut nu ma bag sa comentez.

Cronicarii digitali:
Ce fotografii!!!

https://cronicaridigitali.ro/descopera-patrimoniul

Sunt multe povesti acolo de citit.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...