sâmbătă, 25 aprilie 2020

Jurnalul unei femei simple (8/2020)

Pentru astazi
Sambata, 25 aprilie, orele diminetii

Afara
E inca racoare cerul nu e inca colorat si deosebit ci mai degraba trist.

Ma gandesc
Cum aceasta perioada parca ma seaca de oboseala fizica si psihica.

Sunt recunoscatoare
Ca nu sunt singura si am oameni in jurul meu, virtual e adevarat, care ma sustin moral. E mare lucru.

Din bucatarie
Cafea, iaurt, paine prajita si pateu. Nu exista dimineata fara mic dejun inainte de a bea cafea.

Ce mai mesteresc
Nimic. Scoala cu copii.

Citesc
Nimic. Nu am cand pur si simplu liniste sa citesc cum trebuie. Nu merge. Iau masuri.

Ascult:


Ceea ce astept:
Sa ies din starea asta de izolare care nu a adus deloc beneficii pe plan personal de niciun fel, am stagnat in toate, realizarile, planurile si obiectivele s-au dus cum au si venit neimplinite. Nu aman nimic. Le-am sters si gata. Eu nu mai fac liste si caiete cu obiective. Apa de ploaie.

Un citat:


Ce planific?
Nimic. Astea nu mai sunt vremuri de planificari. Acand in vedere ce se intampla in lume si in tara, fara planificari.

Cel mai minunat lucru?
Faptul ca am tehnologie cat de cat si pot scrie, pot vedea filme, documentare, pot tine legatura cu cunoscutii si pot vedea cerul zi de zi.

Fotografii:
Slab, foarte slab la acest capitol.




Va recomand:
obiective-turistice-buzau/
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...