duminică, 26 aprilie 2020

Energie

Azi am incercat sa ma ridic si sa vad cerul cu alti ochi. Sa vad dincolo de norii cenusii. Sa nu vad nicio urma de ploaie in viitorul meu. Sa zambesc trecutului care a adus doar tristete si frustrari. Sa fiu acolo pentru mine si sa caut urmele pasilor pierduti a unui drum candva inceput cu mult entuziasm si multa energie!
Energie?
Da, am nevoie de oameni care imi dau energie si nu de cei care o fura. Am nevoie de oameni care cred in puterea lui:
crede
 viseaza
   speranta
si de oameni pentru care cuvantul te iubesc nu e un simplu cuvant pe care il rostim sau il scriem asa la intamplare oricui si orcand, mai ales virtual cand pe acea persoana nu am vazut-o vreodata in realitate. Aia nu e iubire sau relatie sau ceva anume!

Ancorele mele au reaparut.

E  N  E  R G I  E

Priveste cerul si fii acolo cu tine...dar zambeste celui care te-a facut sa trezesti si sa vezi altfel viata!!!


Just be you!!!
Be you!!!
Love, smile and hope!
 

Un comentariu:

  1. "Am nevoie de oameni care cred in puterea lui:crede, viseaza, speranta."
    Ok, dar despre tine ce poti spune? (Nu-i nevoie sa scrii ceva!)
    Gasim citate fabuloase! Important este sa le aplicam ACUM!
    Si imi pare bine ca este o postare mai optimista!
    Si continui sa spun: viata este un dar Divin si este bine sa ne bucuram de fiecare clipa, indiferent de incercarile prin care trecem. Ele vin spre perfectionarea noastra. Daca credem altceva facem o eroare...
    Toate cele bune sa fie la voi!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...