sâmbătă, 7 martie 2020

Jurnalul unei femi simple (4/2020)

Pentru astazi
Sambata, orele diminetii.

Afara
Ceva mai cald fata de ziua precedenta. Se pare ca, vremea va tine cu noi si ne permitem o iesire cu trotineta dupa pranz.

Ma gandesc
La multe proiecte de suflet ce le-am tot amanat din cauza prostiilor, habar n-am n motive stupide.

Sunt recunoscatoare
Ca imi place ceea ce fac si ce am. Nu sunt bogata material dar am ceva al meu, ceva care ma face sa ma simt peste bogatia materiala.

Activitate preferatq
Sa privesc cerul.

Ce planific
Cred ca e prima oara pe anul acesta cand ma gandesc sa reiau cartea inceputa Jurnalele Lidiei insa vreau sa avansez putin cu gramatica limbii romane. Am inteles ca un bun scriitor obligatoriu trebuie sa cunoasca normele de baza a limbii in care scrie. Si ma tot invart de anul trecut cu ideea de a continua studiile. Posibil anul viitor.

Imi doresc
Sa fiu bine cu sanatatea pentru ca am foarte multe de facut in acest an.

Ce mai citesc
Lucrez inca cu cartea Lectii de Magie.

Ascult




Citate

“I love hearing about the creative lives of others and that’s exactly what Jen provides with each episode.”
— Tami
sursa citatului:
love-for-the-how

Planuri pentru saptamana ce urmeaza
 Pentru ca ce imi trece prin cap si nu pun pe hartie nu se prea implineste am decis sa-mi construiesc bullet journal. Functioneaza cat de cat. Saptamana ce urmeaza am multe planuri atat in ce priveste casa, copiii si eu. Sper sa am noroc cu vremea. Drumurile facute pe ploaie parca nu sunt confortabile, strica zen-ul.

Fotografii
Zilele astea am fost la fotografiat:














Muzeul Enescu






 Muzeul-Casa Filipescu-Cesianu:


























 Cele mai interesante fotografii pe acest an facute. Mi-am gasit un loc drag unde am sa mai revin. Este vorba de Casa Filipescu-Cesianu. Mi-a placut tare mult cum au facut curtea. Din pacate nu am mai prins deschis si interiorul. Sper sa reusesc sa merg curand. Probabil urmatorul weekend. Sper sa nu ploua si sa pot merge.

Recomandari:
Greg Braden. Un tip super inteligent si cu multe chestii super!

greggbraden/video








Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...