sâmbătă, 14 martie 2020

Jurnalul unei femei simple (5/2020)




Azi
Sambata, 14 Martie, orele diminetii

Afara
E innorat, cerul e un pic colorat spre gri. Frig putin.

Ma gandesc
Partea buna a acestei perioade este ca, mai multa liniste pe strazi, in metrou si pe la job. In magazine nu prea e ok.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca Dumnezeu nu ma lasa la greu. Cand imi plange sufletul, cineva de nicaieri apare si ma ridica.
Multumesc, Tie Doamne ca te gandesti la mine si imi raspunzi la chemarea mea. Amin.

Activitatea preferata
Fotografiatul este principala, fara parca nu sunt EU, e tarapie, relaxare si chiar mai nou invatare. Singurul lucru bun mostenite de la Tata pe care l-am urat de mica, din ziua in care am aflat ca totul era o minciuna in jurul meu (8-9, ani si ceva luni).... si acum imi amintesc cuvintele lui:
 '' aveam de gand sa iti spunem cand te faceai mare...''

Ce planific
Am un doua rafturi in dulap cu haine de a'le copiilor sa le aranjazez, triez si ordonez frumos pe raft. Sarcina demult in asteptare.

Imi doresc
Sa treaca cu bine nebunia asta cu virusul asta ciudat. Prea multe drame, prea multe povesti fara niciun sambure de lupta la unii.

Ce mai citesc
Lucrez cu Zen

Ascult



Am descoperit-o de curand pe Doamna. E misto, spune chestii super.




Citate:


Fotografii:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...