joi, 27 februarie 2020

miercurea fara cuvinte (1)





6 comentarii:

  1. Bine te-am regasit in jocul de miercuri!
    Imaginile sunt deosebite si parca se angreneaza una de cealalta!
    Happy WW, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine v-am regasit pe anul 2020, mi-a luat cam mult sa revin!!!!
      pupici.
      multumesc.

      Ștergere
  2. imi plac toate cele 3 imagini :-) mai ales apusul de soare .
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe.! A doua mi-a plăcut mult cum ai surprins biserica în "rama" foto..!
    Happy WW!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Acela este Ateneul Roman!
      Din pacate, ideea nu-mi apartine, am vazut-o la alti fotografi de pe facebook!
      Happy WW!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...