sâmbătă, 29 februarie 2020

Jurnalul unei femei simple (3/2020)


Pentru astazi:
29 februarie, orele pranzului

Afara:
Mai senin ca ieri, poate ploaia nu va mai cadea, poate cerul va fi mai prietenos.

Ma gandesc:
Cum sa lupt cu emotiile interioare si dorintele neimplinite.

Sunt recunoscatoare:
Pentru ca lucrez intr-un loc minunat si care a fost unicul mediu prezent, alaturi si dispus sa ma suporte non-stop cu toate framantarile mele neintelese de multi din jurul meu. 
Ieri, am avut un moment frumos la job care m-a scos partial din caderea pe care am avut-o. Se pare ca am gasit ancora salvatoare in momentele mele de drame si frustrari. Momentul in care mi-a amintit ca sunt o persoana minunata si ca pun pasiune in ceea ce fac la job. 
Universul inca se joaca cu mine in ce privesc relatiile. Oare, pana cand?
Constientizare!

Lucruri preferate:
Ordinea in suflet, claritatea si stabilitatea.

Ce mai planific:
Treaba asta cu planificarea e cam cu dus si intors. In mare parte, planific anumite treburi si jumatate din ele nu le pot duce la final. Mereu intervine ceva care imi impiedica planurile.
As vrea sa mai revad acest serial, desi turcesc, a fost unul din cele mai bune, daca nu singurul serial unicat.



Imi doresc...
Multe lucruri imi doresc, dar cel mai important lucru este sa fiu bine eu cu mine.
De cateva zile, ma tot cert cu mine!
Sa reusesc sa scriu un articol academic! Nu e mare branza pentru unii, am inceput cu lectiile de gramatica de la zero (fonetica) ceea ce inseamna ca a venit vremea sa ma ocup de cariera, ma gandesc la al doilea job si ma gandesc sa revin la vechiul meu obiectiv de a pune pe hartie scheletul unei viitoare cartii de tiparit.

Ce mai citesc:
Am reluat cartea lui Elizabeth Gilbert Lectii de Magie si probabil voi mai lua inca o carte din biblioteca personala, asemanatoare in tema abordata.



Ascult:
O melodie cu dedicatie pentru persoanele care mi-au facut sufletul sa planga!
o sa fac altceva...
ma voi plimba, voi privi cerul, voi face fotografii, voi da sufletului lucruri Frumoase.

cel care pleacă, uită, cel care rămâne va suferi mereuhttps://lyricstranslate.com/ro/senden-sonra-urma-ta.html



Citate:
"Fă-ţi un scop care să fie al întregii tale vieţi"... - Diderot
"Acolo unde ard lămpi, uleiul face pete, iar unde pâlpâie făclii, rămân mucuri, numai poliandrele bolţii cereşti luminează curat şi fără de prihană,, ...  Goethe
,,Istorie este oglinda atâtor vicii şi povestea atâtor greşeli,,...  Michelet
,,Există două feluri pentru a nu gândi prin tine: ori repeţi ce spune altul, ori ca să fi a parte, contrayici tot ce ţi de spune,,.... Saint-Beauve
 ,,A iubi inseamnă să te simţi fericit de iubirea altuia,,....  Leibnitz


Planuri pentru saptamana ce urmeaza:
Zilnic am provocari cu copiii si cu sufletul meu. Drumuri si chestii administrative de rezolvat.

Fotografii:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...