duminică, 23 februarie 2020

Energii - bordul viselor

Energia emanata de obiecte, dar mai ales de oameni!


Este un subiect delicat. La inceput m-am speriat. Apoi, la cateva zile citind cu multa bagare de seama, am sesizat ca ma regasesc.
Iata ce concluzii am tras:
Sunt oameni care iti fura energie mai multa fata de cea oferita.
Sunt oameni care fac schimb de energii.
Sunt oameni care nu cred in asa ceva.
Sunt oameni care privindu-te transmit energie de demon.
Dar
Sunt si oameni care iti transmit energie cu vibratii inalte dupa ce ai vorbit cu ei si ai avut schimb de priviri.

Am experimentat anul trecut:
- comunicarea cu un om care ma storcea de energie
zilnic imi trimitea energii negative si se intamplau tot felul de chestii urate.
Stiu ca pare o aberatie, insa din pacate exista acesti oameni cu energii negative daca nu le ies cum vor ei. Oameni care blesteama, oameni care te trimit la diavol daca nu faci dupa placul lor,  oameni care iti poarta ghinion, oameni care nu cred in Dumnezeu, care nu cred in puterea iubirii si a bunatatii!
Cu greu m-am detasat de acest gen de oameni.
Imi amintesc ca, la catva timp dupa ce eram in preajma lor sau comunicam prin telefon sau mesaje de fiecare data se intampla cate o nenorocire.





Pana de curand nu am mai crezut ca exista si oameni ce transmit si energii pozitive, stare de bine si bucurie.
 Universul mi-a adus astfel de oameni in viata mea, e adevarat ca din programe de dezvoltare personala.
Acolo am gasit o comunitate de oameni care rezoneaza cu multe din gandurile mele. 
Toate momentele mele de bine s-au datorat acestor programe.
De ceva timp am descoperit ca cea mai frumoasa relatie cu un om este cea deschisa.
Fireste la inceput m-am lovit ca de un zid. Cu greu am reusit sa-l escaladez.
 S-a lasat cu momente de furie, suparare si sa zicem o batalie interioara care m-a zdruncinat zdravan.




Mi-am luat timp pentru a asculta un video pe aceasta tema, am reflectat si mi-am salvat viitorul de la dezastru.
Ca sa fac schimbari de esenta in viata mea e logic ca trebuie sa incepe cu interiorul meu, eliminarea obiceiurilor negative, acele ganduri care ma trag in jos de la obiectivele mele, de la vise.
Un video interesantŞ

Inainte de a lupta contra vampirilor energetici (se pare ca si eu eram unul) si a lupta cu interiorul meu:





Pentru urmatoarea saptamana mi-am propus sa fac un asa zis bord al viselor
Bordul viselor 
Va arata cam asa:
Il impart in categorii mari calatorii, relatie, copiii, casa, job (aici am o mare provocare), hobby si daca mai incape o categorie numita Tornada.

In cadrul fiecareia voi scrie orice, chiar daca pare imposibil.

Acest tip de exercitiu l-am mai facut cand aveam 18,19 sau 21 de ani. Multe de acolo s-au indeplinit.

Singura mea problema este ca nu pot face fara sa am o persoana cu energie pozitiva in viata mea. De aceea m-am si inscris in doua comunitati de dezvoltare personala pentru a nu ma mai simti singura si frustrata, sa inving depresiile repetate.


Bilant:
din noiembrie episoadele de depresie au mai disparut si au scazut in intensitate, in ianuarie un singur episod mai intens am avut, in februarie unul singur. E bine daca am reusit sa scad asa mult si sa nu se mai repete sau sa zac in starea aia permanenta de depresie.

Iata si un articol interesant:
cum-m-am-impacat-cu-realitatea 
Ma simt puternica si optimista.




Mai am o mare provocare:
bulletjournal - Our mind never sleeps


surse foto
google image/pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...