sâmbătă, 22 februarie 2020

Jurnalul unei femei simple - 2020 (2)

Astazi
Sambata, orele diminetii,

Afara
Un cer trist ca sufletul meu. Frig.

Ma gandesc
Cum sa reusesc sa lupt cu sufletul, cu nevoile lui, cu dorintele sale, cu explozia de ganduri, cu obsesiile mele.

Sunt recunoscatoare
Azi chiar nu gasesc nimic. E o zi trista, sambata mortilor.
Insa, incerc sa gasesc un motiv pentru recunostinta...



Lucruri preferate
Un film bun

Imi doresc:
Sa ajung anul acesta la munte. Sa ies mai mult si fara copii.
Au trecut 26 de ani de cand nu am mai fost la Malaiesti... mi-am pierdut identitatea intr-o casnicie ratata.



Ce mai planific
Lectii de engleza

Ce mai citesc

Ascult
Linistea din casa.

Un citat:
Ce tie nu-ti place nici altuia nu-i face

Planuri de saptamana ce urmeaza:
Terapie, scris, meditatii, lectii, ordine prin casa.

Fotografii:








Imi doresc mult sa ma centrez pe iesiri in natura.
Sa vina caldura.


2 comentarii:

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...