joi, 5 decembrie 2019

Se apropie sarbatorile...

Se apropie o sarbatoare mare, Mos Nicolae, de asemenea se apropie vacanta de Craciun.
Sper in aceasta mnivacanta de iarna sa pot face o activitate tip Kraft cu fata mea.
Desi luna decembrie a inceput, eu m-am miscat mai greu cu scrisul.
E o luna in care tragem linie, cumparam cadouri, facem curatenie, facem bradul, iesim la plimbare si cheltuim bani!



Un tabel interesant pe care il puteti adapta si modifica.


Iata o activitate tip origami care sigur ii va palcea fetei mele.
Sursa: 10-easy-paper-craft-ideas-diy-for-kids
 

O alta activitate preferata este pictura. Tot in sursa de mai sus am gasit un tutorial de pictura:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (6)

 Ziua 7 Draga Eu, te felicit pentru ziua de ieri. desi erai cam obosita si nu prea bine ai reusit sa iesi din casa si sa iti petreci cateva ...