joi, 5 decembrie 2019

Gatind cu Chef Marcela

Ei bine, la capitolul gatit niciodata nu am excelat dar nici nu am murit de foame cu ingredientele in casa.

De ceva timp am descoperit o Doamna care gateste in direct. Televiuziunea din Arad ne ofera o emisiune culinara numita Gateste cu Marcela.
Ce este deosebit la aceasta emisiune fata de alte filmulete de gatit de pe youtube?
Imi place cum vorbeste, mai o gluma, mai un sfat, mai ceva picant si un pic de nou in gatit.

Nu am gatit nicio reteta de la dansa, dar e asa o emisiune motivationala si care ma binedispune!
Am cautat special un filmulet mai vechi incarcat in luna decembrie.

Ei bine, asa cum ma gandeam si eu...rezonam extraordinar:
- bea cafeau din ceam frumaosa cana din casa... nu ai una? cumpara!
- nu astepta cadoul preferat, cumpara-l singura... asa ca, azi mi-am luat un pulovar de sezon

Mi-e draga de ceva timp si o recomand di n suflet, timp sa aveti sa urmariti!
 






Pentru alte filmulete gatind+cu+chef+marcela alte emisiuni
 
Sper sa fie darnic Mosul la ghetute! 🌲

Un comentariu:

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...