vineri, 6 decembrie 2019

Cafea si dulciuri

La multi ani celor care isi serbeaza ziua de nume Sf. Nicolae

Nu pot sa incep postarea fara aceasta urare chiar daca voi scrie despre altceva.

In primul rand incepe weekend-ul curand, cel putin pentru mine in cateva ore, dar pana atunci muncim.





Trezeste-te cu un zambet deoarece intotdeauna este ceva pentru care sa fii recunoscator.

Cum azi in programul comunitatii 5am s-a discutat despre recunostinta, azi voi scrie si eu despre recunostinta.
Sunt recunoascatoare pentru ca pot inca sa fiu pe picioare si sa lucrez. Ca am putere sa tin sub control drepresia si anxietatea fara pastile si doctori. Sunt recunoascatoare ca am resurse educationale aproape gratis. Scriu aproape deoarece platesc pentru el timpul meu. Toate au un pret, pare gratis dar nu este in realitate. Sunt recunoscatoare ca pot fi eu si cu mine. Sunt recunoascatoare pentru darurile minunate primite de la Dumnezeu.

Sigur, mi-as dori mai multe lucruri dar inca nu sunt pregatita pentru acestea.

Maine si duminica mi-am propus odihna.


Azi o vizita care o aman de ceva vreme. Revin cu povesti.


Sursele foto: pinterest

2 comentarii:

  1. Odihna placuta de weekend si La Multi Ani de Mos Nicolae!
    Ai spus ca "mi-as dori mai multe lucruri dar inca nu sunt pregatita pentru acestea". Oare cum stim ca suntem pregatiti pentru ceva dorit?
    Si mie mi s-a tot intamplat aceasta abordare. Dar iti spun cu maxima sinceritate, ca acele subiecte nu au mai ajuns pe agenda. Au ramas undeva aninate dar niciodata finalizate. Am ajuns la concluzia ca daca vreau cu adevarat ceva, trebuie sa incep; chiar si niste pasi mici sunt utili. Asa mi s-a intamplat mie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Asemenea. Sunt lucruri pe care nu le amân in mod intenționat ci pur simplu simt eu că nu sunt inca pregătită total. Interesant este că în ultimele două săptămâni o mare parte din gândurile depresive au mai dispărut, firește că este rezultatul la autoterapia impusă, mai cu forța mai cu drag. Sunt mândră de mine că am reușit să înving stările depresive. Și când am fost întrebată ce mi,a adus Moș Nicolae.... Am răspuns senină fara sa,mi dau seama: zâmbetul copiilor mei când au văzut ghetuțele pline.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...