miercuri, 4 decembrie 2019

Despre emotii si trairi


Iata din aceste fotografii cum ne putem identifica starile si emotiile la un momenta dat.
Pentru ca se apropie marele raport de sfarsit de an personal, nu cel profesional dar il include si pe acela, m-am gandit la aceasta sesiune de terapie legata de emotii si trairi. Unii le mascheaza altii desi le traiesc din plin, altii le traiesc dar nu le constientizeaza iar altii pur si simplu le ignora. Sunt categorii de oameni si oameni.
Tu din ce categorie faci parte?
Eu as spune ca le-am simtit si trait pe toate!
Ce intrebare pun eu este aceea de a gasi solutia sa le gestionez fara ajutorul nimanui. Nimeni si nimic, atat motivatie materiala sau umana sa nu fie nevoie a interveni in acest mecanism de gestionare a starilor felurite de trairi si emotii.



 Frica    / Umilirea /    Tristetea /    Furia /    Dezgustul /   Bucuria    / Increderea  / 

Oricare ar fi ordinea, se poate spune ca una o agaseaza pe alta, daca ieri dimineata pana in pranz simteam bucurie, incredere si fericire, dupa pranz am simtit umilie, furie, dezgust, frica si tristete.
O anume situatie in sine petrecuta ieri m-a facut intr-o singura zi sa simt si sa traiesc aceste lucruri. Cu greu am reusit sal e gestionez si sa le stapanesc. Cel mai greu a fost gestionarea furiei pentru ca nu ma mai lasa sa fiu prezenta in activitatile pe care le aveam de desfasurat. Spre seara am reusit cua jutorul copiilor sa devin prezenta in activitati.




In imaginea de mai sus pare a fi un fel de fisa pe care v-o recomand fara nicio teama, va scriu cu incredere pentru cei care lupta cu depresia, furia, frustrarea si tristetea ar fi grozava. Sper sa poata fi salvata si printata. In caz daca nu reusiti de pe blog acesati link-ul de la finalul postarii.

Aceasta fisa as vrea sa o lucrez la finalul acestei saptamani si sa o pregatesc pentru saptamana viitoare la sedinta de consiliere a fiului meu cu ces. 
Se pare ca fara sa vreau preocuparile pentru propria persoana ajuta enorm si in relatia cu copiii, daca e asa nu am decat motive de bucurie si satisfactie. Implinirea sufleteasca nu trebuie sa o amestec cu bucuria. Sunt doua concepte diferite.



Sursa foto:
 Pagina de Facebook:  hope and help therapy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău