luni, 23 decembrie 2019

Cuvantul anului 2020

Dragii mei, cei care ma citesc permanent sau ocazional stiu ca la fiecare final de an avem o postare numita cuvantul anului urmator.
Daca in acest an a fost intelegere anul urmator am ales un cuvant cu impact emotional mult mai personal

I U B I R E

Daca anul acesta a fost intelegere si chiar am gasit. Am reusit sa repar ceea ce mai important in infatisarea unui om si anume dantura, chiar daca e putin frustrant ca de la varsta asta am in gura ceea ce ce ar fi trebuit sa am peste 20-30 de ani. 

Anul viitor cum vrea Dumnezeu sa fie... inca astept sa imi aduca ceea ce imi lipseste cel mai mult din viata mea!
Va veni si ziua aceea, stiu ca va veni.
Sunt pregatita sa o iau de la capat!


Dar pana atunci
sa fie iubire sa fie bucurie si pace in casa in care traiesc
sa fie liniste in inima mea
sa fie armonie in sufletul meu zbuciumat
sa fie acolo unde am nevoie Dumnezeu
sa ma insoteasca oriunde sunt si cu cine as fi

Iubire si speranta!
 

 

5 comentarii:

  1. Asa sa fie, precum iti doresti, draga Carmen!
    Si unde este iubire este tot... Un cuvant minunat!
    Craciun fericit si La Multi Ani cu sanatate si bucurii tie si celor dragi!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult!
    Craciun minunat si tie draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce cuvant frumos, plin de semnificatii!sa ai un an nou in care sa primesti si sa daruiesti multa iubire!eu inca ma gandesc la cuvantul lui 2020 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Am nevoie de iubire ca orice om. Totul se invarte in jurul iubirii, indiferent de tipul ei.
      Spor la inspiratie!

      Ștergere

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău