marți, 24 decembrie 2019

be strong

Se apropie Craciunul si mai sper sa nu mai am nicio repriza de tristete, cadere si nicio frustrare. Toata lumea este ocupata cu pregatiri, curatenie, cumparaturi si gatit.
Eu anul acesta desi am apucat sa ma pregatesc relativ mai bine de curatenie nu prea am  putut cum trebuie. Dupa Craciun sper sa ma mobilizez si sa ma apuc. Inca resimt oboseala acumulata.
Nu am reusit sa gasesc pe nimeni dispus sa imparta cu mine singuratatea. Momentan, cine stie, poate ca... uneori am senzatia ca trebuie sa fie asa.

Asa ca, depresie si frusrtare anul acesta mutat-te din mintea mea si sa ma bucur de sarbatoare in liniste si pace. 


Inghetata si filme.
Altceva nu stiu ce as putea sa fac.
Singuratea e cu mine inca. 
Poate reusesc sa ies la fotografiat, anul trecut nu am facut-o, ba chiar am stat singura doua zile singura, nimeni nu era disponibil pentru miene, nici cel cu care eram atunci intr-o asa zisa relatie, nimeni.


Trebuie sa ies anul acesta!

Inving frustrarea, tristetea si singuratea si voi iesi.

Nu accept iar o cadere. 




4 comentarii:

  1. anul asta e chiar frumos de iesit, e cald.Eu am facut o curatenie din aia zdravana,prin toate dulapurile, spalat tot, etc., am avut febra musculara dupa fiecare repriza :)) si nici nu se cunoaste :)).Da creierul meu stie :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Eu nu am reusit sa fac mare lucru.
      Dar am bradul facut azi!
      Craciun Binecuvantat!

      Ștergere
  2. Nici eu nu am terminat curatenia, nu e problema, se poate face si dupa sarbatori. O sa fac ce pot, cum pot, fara presiune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu stiu cand o sa fac, sa treaca oboseala si apoi ma apuc.
      Un Craciun binecuvantat!

      Ștergere

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău