luni, 4 noiembrie 2019

Simte prezentul




Lasand la o parte ca am stat la metrou ca in fiecare dimineata foarte mult. Aglomeratia care a fost mi-a amintit de aceste imagini insotite de afirmatii motivationale si pozitive. 

Am descoperit recent pinterest, stiam de ceva timp de el dar nu prea l-am accesat des, insa dupa ce m-am abonat am inceput sa primesc chestii faine. Asa ca, fara sa vreau am descoperit de ceva vreme aceste minunate afirmatii pozitive care se pare ca incep sa imi faca zuia mai usoara, mai suportabila tristetea si sa iau viata mai in piept fara teama.

Trebuie sa fii atat de puternic emotional in lupta cu aglomeratia la metrou... si dupa ce ai iesit de acolo sa fii fericit.
Asa ca, zilnic dimineata trebuie sa ai in minte ce vei face dupa ce iesi din aglomeratia subterana.




O saptamana cat mai usoara imi doresc si va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...