marți, 5 noiembrie 2019

Liste - provocare

Lista de idei
Liste si iar liste


Teoria listelor nu am reusit deloc sa o prind, ba chiar am si doua carti pe tema asta acasa, daca nu vreo 5. Cert este ca nu s-a prins nimic de mine. A functionat o vreme si pe urma gata. Mi se pare asa copilaresc sa iti scrii liste, dar e atat de util si in acelasi timp matur. Suna aiurea, stiu.
Orice lista facuta de mine nu a fost respectata in totalitate.
Azi m-am decis sa incerc  sa fac o lista a diminetii pentru ca am dimineti cand ma trezesc foarte greu si nu reusesc sa duc toata rutina pana la capat. Desi, in fiecare seara pregatesc o mare parte din lucrurile necesare pentru dimineata cum ar fi haine, sticlute cu apa.

Lista dorintelor mai este una care o scriam anual, ei bine se apropie decembrie si ma gandesc ca nu ar strica sa o intocmesc. Din lista de anul trecut nu s-au realizat multe, dar macar doua treia colo sa zicem ca s0au realizat.
Finalizarea obiectivelor de anul trecut inca mai dureaza.
Obiectivul de anul acesta a  fost doar dantura care in curand se finalizeaza, depinde de tehnicieni acum.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...