sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Săptămâna recunoștinței

A fost o săptămână grozavă.
Nu pot scrie ziua recunoștinței ci săptămâna pentru că de foarte mult timp nu am fost atât de răsfățată de Dumnezeu.
Am avut multe bucurii momente frumoase, daruri generoase și multe clipe cu valoare educațională și culturală.


Zilele trecute am simțit și oboseală dar nu a mai contat foarte mult pentru mine atunci când am reușit să înving singura fara ajutorul nimănui căderile depresive.
Se spune că atunci când îți propui cu sufletul aprins o anume schimbare apar și oamenii potriviți in in viata ta fara sa,i cauți.
Programul 5a.m. a lui Dan Luca, surse motivaționale de pe pinterest, câteva cărți de psihologie, minunatele articole ale Irinei de la dulce casă și câteva momente scurte zilnice de rugăciune mă ajută în programul meu de terapie individuala.



Asa cum scriam in alta postare cred cu tărie în mine și în capacitatea mea de a învinge depresia, anxietatea și frustrările personale.
Și reușesc cu condiția să mă țin de program.

Generozitate, simplitate și frumusețe.


In aceasta seara eu și fiica mea am pus grâu la încolțit. Un aspect important in pregătirea acestei activități tradiționale a fost aranjarea uniforma a boabelor de grâu.
Un alt moment special cu fica mea a fost atunci când mi,a spus sa ne rugam la Dumnezeu să aibă grijă de grâu sa crească. M,a surprins plăcut.
O săptămâna minunată cum nu am avut de foarte mult timp.

A fost o zi de vineri excelenta și generoasă.
Ceea ce mă bucur este că am reușit să mă văd cu Irina autorul blogului minunat pe care îl recomand cu căldură și încredere Dulce Casă  căreia ii mulțumesc mult 🌼 o resursă inepuizabila de inspirație.
Vă asigur că blogul conține informații utile, recomandări sfaturi și multe lucruri legate de Flylady.

Un alt moment deosebit este revenirea entuziasmului de a citi cărți și nu mare mi,a fost surpriza sa găsesc un jurnal, carte despre care v,am scris într-o postare anterioara.

Un alt moment este pasiunea fiicei mele pentru matematică. In fiecare seara face singura exerciții. M,a surprins plăcut . Tare mi,as dori și fratele ei sa,i urmeze exemplul.

Nu degeaba am numit postarea săptămâna recunoștinței. Este prima oară când scriu despre acest subiect. Sunt recunoscătoare pentru toate emoțiile frumoase trăite și pentru momentele de valoare petrecute în această săptămână, ultima din luna noiembrie.





Un comentariu:

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...