sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Tradiția grâului pus la încolțit

Un obicei frumos care de trei ani l,am introdus în activitățile casei.
O tradiție pe as vrea să o respecte și copiii mei când vor fi la casele lor.

Un motiv in plus și de curățenie a locului sau coltului unde am așezat grâul încolțit. Vom vedea care dintre recipiente va avea succes.

Azi mai avea o activitate de tradiție pregătirea coroniței de advent. Cum generozitatea a venit în casa mea voi incerca sa o primesc și să nu mai sărim in acest an coronița de advent.

Ceea ce nu vreau să omit este că în acest an aranjarea coltului din fotografie am făcut-o cu drag și mulțumire.


Nu ai cum să  te apropii de Dumnezeu fără a face ceva, fără a citi mesajele lăsate, semnele ce le primești prin lucrurile ce îți par mărunte  și banale care fapt sunt cele mai esențiale in viața unui om.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...