luni, 18 noiembrie 2019

Roua diminetii

Dupa o saptamana agitata si plina de temeri, frustrari si lupte emotionale iata o zi in care adunate toate s-au imprastiat. O alta saptamana s-a deschis iar in fata mea. 
Pentru ca am vazut ca are un efect extraordinar asupra mea aceste mici afirmatii pozitive am icneput sa le extrag si sa le citez zilnic.
Mi-am dat seama ca imi lipseste un ritual al meu dimineata, sa stau cateva momente cu mine si cu o cafea. Cam greu asta dimineata cand sunt mai mult pe fuga sa ajung la munca si sa duc copiii la scoala. O sa incerc in weekend sa pun in practica. Poate ma poate ajuta la ceva, macar sa imi mentin o stare emotionala pozitiva.


Imi place mult sa privesc in anumite momente ale zilei cerul. Nu stiu de ce dar imi da o stare de spirit diferita de cea pe care o am de obicei. Ma las cuprinsa de vraja culorilor, mai ales daca senimeiste sa mai fie si un apus, imi schimba starea si ma simt mai puternica si mai plina de viata. Parca nu mai dorm pe mine si nu mai am starea aceea de plictiseala si tristete.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...