marți, 19 noiembrie 2019

Raza de soare

Sa am rabdare. Sa am speranta. Sa am vise. Sa am o raza de soare undeva la capatul povestii.


Sa gasesc acel confort si sa ma bucur cat mai mult posibil de lucrurile marunte.



Sa incerc sa am curaj de a descide un al capitol in viata mea. Sa nu ma mai sperie alte inceputuri si alte provocari. Sa nu mi para aceste noi inceputuri dificile, trebuie cumva să intorc pagina cărții.




Azi, aleg să uit acel fragment dureros și frustrant din trecut, aleg sa ma bucur de acest moment. Acum si aici.
O zi asa cum ai vrea sa ai sa fie!




Momentul meu cu cafeaua, rugaciunea si gandurile mele.





Sa-mi amintesc mereu sa nu mai las pe nimeni sau ceva să-mi strice bucuria de a fi si de a trai! Sa traiesc asa cum simt si nu fortata de reguli si de alte conceptii! Ce mă face sa fiu eu, sa fiu!

Anul acesta vreau sa reiau provocarea gasita pe blogul dulce casa al Irinei 
Despre ce provocare este vorba? Coronita de Advent.
Idei sunt pe net o gramada, aleg in functie de posibilitatile mele financiare.

sursa foto: pinterest.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...