miercuri, 20 noiembrie 2019

Miercuri fara cuvinte




7 comentarii:

  1. minunate fotografii 😍 "o linie" ruginie, o simetrie perfecta prin oglindire si un arc vesel si colorat, un curcubeu din lumea copilariei... Frumoasa expunere!
    Happy WW Carmen draga 😊

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Curcubeul nu a iesit asa ca a fost desenat de copii la scoala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce peisaje simple de toamnă, dar atât de grăitoare! superbe fotografiile!
    Și cel mai mult îmi place curcubeul în lumina soarelui.
    O zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Sunt din parcul Tineretului. Si mie, mai ales ca l-au facut manute de copiii frumosi!

      Ștergere
  4. Cand mai mergeam si eu in parc cu nepotica, faceam si o repriza de desen utilizand creta colorata. Si chiar imi placea si mie. Astfel de desene cred ca ii atrag irezistibil pe copii.
    Frumos tripticul tau!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asemenea. Reprize de astea au des la scoala si prind bine.
      Imi place foarte mult toamna si primavara, iarna putin, iar vara deloc. Vara e prea cald si sufocant si pierd notiunea de a simti tot ce ne inconjoara din cauza caniculei cu care nu ma impac deloc.
      Happy WW si tie!

      Ștergere
  5. Ultimele zile de ”vară indiană” în Herăstrău. Minunat! Acum... a venit vâjul! :(

    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...