miercuri, 20 noiembrie 2019

Incredere in tine!





E o zi  frumoasa afara, cerul este mai senin si se anunta o zi mai linistita, aparent. Desi, m-am trezit destul de greu dimineata, m-am miscat foarte greu, parca nu aveam energie tot am reusit sa ajung la destinatie. Cu stare de nervi ciudata, fara chef de dat jos din pat, cu greu m-am urnit. Ceva sigur se intampla daca dimineata nu am asa chef. De aceea am si inceput acest program individual de terapie si dezvoltarea personala. Resurse sunt destule pe internet, forta si putere sa am. Implementez tot ce mi se pare adaptat mie pentru ca inca mai cred in mine si in forta mea de a depasi aceste perioade triste. Incerc sa imi fac cat mai multe ocupatii sa tin anxietatea in frau, depresia sub control si frustrarea la ea acasa.



Au fost zile si zile, lucruri inutile si timpi pierduti cu lucruri lipsite de valoare. Inca mai lucrez cu partea de resemnare si acceptare a esecului. Sunt lucruri in viata noastra pe care nu le acceptam prea usor.

De curand am intrat in comunitatea 5a.m. Inca nu interactionez cu nimeni de acolo, citesc si intru in fiecare dimineata pentru ca e o comunitatea in care se pune accent pe dezvoltarea personala si nu pe vaicareli. Azi dimineata cineva a pus o resursa interesanta. Din pacate este in limba engleza, insa se poate cumva si traduce cu googletranslate. Iata despre ce articol este vorba: journaling-for-personal-fulfilment
Un articol in care ne descrie fenomenul jurnalizare. Interesant, cel putin pentru mine.
Acum ceea ce scrie in articol nu e trebuie luat ca litere de lege, fiecare isi poate extrage de acolo ceea ce i se potriveste. Fireste ca, unui scriitor i se pare ceva inutil, nu are nevoie posibil de asa ceva, depinde de fiecare cum priveste lucrurile. Sunt oameni carora li se pare povestea asta cu jurnalul o pierdere de vreme. Putini scriitori au tinut si un jurnal separat. Multi au considerat ca isi tradeaza cumva constiinta si sufletul scriind la liber separat. Poate consideri ca, tinand un jurnal ai senzatia ca iti pui sufletul pe tava.

2 comentarii:

  1. Mulțumesc mult Carmen, o să încerc și o traducere pe site, urmează încă 3 articole pe această temă. Gânduri de bine din partea mea, și mult spor la scris! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere draga mea. Si eu care ziceam ca nu ma citeste nimeni :))).
    Multumesc tare mult si eu.
    Un weekend creativ si placut iti doresc, desi azi e joi, imi sta capul la weekend!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...