miercuri, 27 noiembrie 2019

Draga zi de marti

Desi, azi e miercuri ziua de marti m-a pus putin la pamant, nu neaparat psihic, psihic m-am simtit super insa fizic am simtit o oboseala atat de mare incat fireste micile incidente nu au lipsit.



Pentru ca ne apropiem de luna decembrie m-am gandit ca de azi sa incep sa fac si o listuta scurta.
Intrebare de azi este:
- ce cadou ti-ai face tie?
Eu obisnuiesc de doi ani sa-mi fac singura cadou, daca nu mai are cine in cazul meu si chiar si asa chiar daca are cine e bine sa te gandesti si la tine, la sufletul tau, la maruntele tale ganduri, la micile vise si pentru acestea sa alegi un cadou sa ti se potriveasca. 

In primul rand o carte, o agenda, un pix, o cana si o piesa vestimentara la alegere.
Fuecare dintre acestea semnifica ceva aparte.

Daca ziua de marti nu mi-a adus nimic productiv la nivel de cercetare azi am oferit timp unui scriitor contemporan, drag mie de vreo 1 an incoace. Sigur daca as scrie despre el s-ar spune ca ii fac reclama, promovare, va dau un indiciu a scris manuscrisul fanariot. Ei bine filmuletul pe care l-am vizionat pe youtube mi-a rascolit un pic nostalgia momentelor de lectura petrecute la Facultatea de Litere. Cred ca, oricine ar trai un moment de nostalgie daca a petrecut cel putin cateva zile bune in acea minunata sala frumos restaurata. Pe vremea cand mergeam nu am avut acest privilegiu. E asa un aer boem as scrie chiar incat nu ai putea rezista sa nu te apleci cu seriozitate asupra cartilor care stau frumos in asteptare.

Un alt moment de valoare a acestei dimineti ar fi ascultarea unei conferinte (intro-ul) tinută de un intelectual, filosof care pentru mine iata foloseste un limbaj accesibil mie!
Dar Despre beneficii scrisa de Seneca va fi recomandarea mea pentru aceasta saptamana! 
De ce as citi aceasta carte? Ce interes as avea in a citi aceasta carte?
Cred ca finalul lecturii ar fi transformarea unor idei?




Incurajez sa-l urmariti pentru ca in toate discursurile tinute am descoperit idei cu care rezonez. Din care poti invata si o filosofie de viata.
Dar care este scopul meu interesul meu? Ei bine, am cea mai imposibila sarcina si misiune de a gasi acele fraze, metode magice pentru a-mi face copiii sa fie interesati de scoala, de invatatura si pentru cariera. Trebuie sa gasesc acea fraza magica care a o folosi si a incerca sa-i modelez cumva. Siguca, asta nu implica si ferirea de necazuri, incindente sau esecuri. Fiecare om a trait aceste lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...