luni, 25 noiembrie 2019

Jurnalul unei femei simple



Azi
24 noiembrie, orele pranzului

Afara
Ceva mai bine fata de vajul de ieri, zi oricum mohoratam am iesi un pic pe afara sa mai cumparam ceva de papica ca nu mai aveam mai nimic.

Ieri
A fost zi incarcata emotional, am inceput sa citesc carti de psihologie, m-am trezit in conflict cu emotiile mele si cu toate nevoile ascunse, am dat cu capul de pragul frustrarilor si al tristeti si am inchis usa trecutului insa e subrezita si inca sta deschisa.

Ma gandesc
Putem oare face din propria persoana cel mai competent terapeut, pshilog, coach, profesor sau parinte al constiintei? Putem oare gasi suficiente resurse de a putea schimba prezentul fara ajutorul altor persoane? Putem sta de vorba fata in fata cu propria constiinta?

Sunt recunoscatoare
Pentru ca ma lupt singura sa ma vindec emotional si nu accept ajutorul nimanui. Chiar daca ma folosesc de scrisul pe blog. Trebuie sa intelegem ca fiecare actiune de a noastra are un scop final si nu trebuie facute lucrurile la voia intamplarii. Sigur, ai necazuri mergi la psiholog/psihiatru, ei bine prefer sa nu, daca am avut putere sa trec peste toate depresiile postnatala si alte asemenea sunt convinsa ca am puterea si acum sa imi gasesc busola potrivita pentru drumul spre liniste si bucurie.

Din bucatarie
Miros de supa cu galusti, crutoane, cartofi gratinati si hotdog, castraveti si masline, Yammy

Ce mai mesteresc
Propriul program de autoterapie

Citesc
Doua carti de psihologie

Ceea ce sper si astept:
Sa pot reusi a gasi acel echilibru emotional. Sa vad ce cadouri voi cumpara la copii de sarbatori, de data asta renunt la a lua doar jucarii.

Ascult



In casa
Ordine, joaca si jucarii

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Sa scriu, sa scriu si iar sa scriu.... imi da asa o stare de eliberare, de adrenalina si de placere.

Planuri de final de saptamana:
Sa fac ordine in dulapul de la baie.

O imagine draga mie:


Astept cu nerabdare vacanta de iarna, sa fac curatenie, sa ne plimbam si sa ne odihnim.


Un comentariu:

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...