sâmbătă, 12 octombrie 2019

Jurnalul unei femei simple


Pentru astazi
Sambata, orele diminetii, 12 octombrie 2019



Afara:
Zi de octombrie placuta. Cer senin.

Ma gandesc:
Sa ma centrez pe mine si pe ceea ce vreau sa fac.




Ce mai gatesc:
Supica cu legume. Fasole batuta.

Ce mai creez:
Invat sa scriu articole stiintifice, sper sa reusesc.

Ce ascult:
Conferintele la care nu pot participa



Citesc:
O carte lansata in cadrul evenimentelor desfasurate la biblioteca.

Planificare:
Sa reusesc sa avansez cu scrisul.

Ce nu-mi place:
Sa fiu luata in ras atunci cand imi place ceva sa fac.

Ce mi-am propus pentru aceaste dimineti de weekend:


Cateva ganduri:
Imi doresc foarte mult sa fiu mai aproape de carti, de Dumnezeu si de locurile frumoase si placute ochiului.
Mi-ar placea sa am mai multa rabdare cu mine si cu lucrurile pe care trebuie sa le fac.

Surse foto
Pinterest


2 comentarii:

  1. eu ascult de multe ori afirmatii pe youtube :).Iti doresc doar dimineti placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Ma straduiesc, dar nu prea imi iese!
      Weekend frumos si linistit!

      Ștergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...