sâmbătă, 12 octombrie 2019

Incredere in mine?

Ce inseamna sa ai incredere in tine? In propriile forte?
Eu nu am incredere in mine, ci doar in puterea pe care doar Dumnezeu mi-o da.
Singurul care ma ajuta in clipele grele, in clipele de depresie, anxietate, tristete si boala doar Dumnezeu.

Iata o conferinta din care sa invatam cate ceva si sa ne analizam simultan cu ce ascultam. 
Fireste ca, nimeni nu poate face de toate dar poate incerca pe acelea ce considera ca a le fi potrivit vietii sale cu ajutorul lui Dumnezeu.
Sa ne intelegem, chiar daca nu merg la liturghii si slujbe nu inseamna ca sunt mai putin credincioasa fata de cei care merg acolo. Sigur ca, fiecare judeca cu cat il duce mintea. 

Dumnezeu a intrat in viata mea in anumite momente grele si am decis sa-l pastrez pana la finalul decis de soarta. Sa nu ma intelegeti gresit, nimeni peste noapte nu poate deveni cum se spune in popor pocait. Nimeni peste noapte nu poate citi toata scriptura sau toate cartile unei bibliotecii religioase. 
Si cel mai important lucru pe care il consider minunat este ca Dumnezeu nu umbla cu jumatati de masura. El este acolo prezent de fiecare data cand il chemam, ii cerem sa ne scoata cumva din anume problema.

Rezolva tu Doamne ce altii au incurcat... 
Amin.
Va las mai jos un link spre Conferintele de la Livorno:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...